sugar 02.02 

Сигаретна упаковка – важливий канал комунікації зі споживачами тютюну. Виробники через привабливий дизайн намагаються залучити до лав курців нових споживачів, зокрема молодь та підлітків, які найбільше піддаються подібним маркетинговим маніпуляціям. Та водночас тютюнова упаковка є важливим джерелом інформування й про наслідки куріння. Існує міф, ніби попередження на упаковках не працюють. Однак дослідження говорять про інше: 93% теперішніх курців помічають медичні попередження на пачках сигарет, а 54% курців задумувались через них про припинення куріння.

Людина, яка викурює щодня пачку сигарет, побачить попередження про шкоду куріння кожного разу, коли бере пачку, —  це щонайменше 20 разів на день і 7000 разів на рік. Реалістичні зображення справжніх хвороб, спричинених курінням,  допоможуть усвідомити проблему, прийняти рішення кинути курити, а наявність сервісу, куди можна звернутися за допомогою, додасть мотивації для дій. 

Міжнародні дослідження підтверджують, що комбіновані медичні попередження на упаковках тютюнових продуктів (текстове попередження та зображення) ефективні  в:

• підвищенні знання про шкоду для здоров’я від тютюну;

• запобіганні рецидивам у колишніх курців;

• збільшенні кількості спроб курців кинути курити;

• сприянні використання ресурсів для припинення куріння.”

Безпечного куріння не існує! Шукайте рекомендації на сервісі щодо надання допомоги з відмови від куріння «Я кидаю курити»  https://stopsmoking.org.ua